"Από την τέφρα μου ίχνος να μη φυλαχτεί"
Σοφία Σακελλαρίου

Η παρούσα ποιητική συλλογή περιέχει και αποσπάσματα διαθηκών διαφόρων προσωπικοτήτων όπως Φραντς  Κάφκα, Βενιαμίν Φραγκλίνος, Ανδρέας Συγγρός κ.α.
Τα περισσότερα των ποιημάτων συνοδεύουν μια φράση από έργα άλλων δημιουργών και λειτουργούν ως καταγραφή σκέψεων και συναισθημάτων της ποιήτριας. 
Όπως διαφαίνεται από τον τίτλο,  πραγματεύεται τη ματαιότητα της ύπαρξης και την ανάλωση στην ενασχόληση και συσσώρευση υλικών αγαθών. Αναλογιζόμαστε τον τρόπο να αποκτήσει νόημα και αξία η παροδικότητά μας.

Ακολουθούν επιλεγμένα  αποσπάσματα :

"Γιατί είμαι ό,τι έχω.
Κι επειδή όλο και κάτι έχω,  Είμαι.
Συνεπώς
εξασφαλίζω και τον παρατατικό
-Ήμουν.
Εξωδίκως και τον αόριστο
-Υπήρξα. "

"της ανθρωπότητας το βήμα
δεν είναι καθώς φαίνεται
και βήμα του ανθρώπου. "

"Κι όμως, και νεκρός
πρέπει να βρω τη δύναμη
να σώσω ό,τι υπήρξα.
Να αφήσω στα παιδιά τη μνήμη.
Τη γνώση.  Να το μάθουν καλά
να το ξέρουν
πώς οι αιματηρότεροι σφαγείς
είναι οι συνηθισμένοι άνθρωποι
κι η λήθη. "

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις